20090409

Stjäl den här haikun!

Stjäl den här haikun!
Men akta så jag inte
knycker den tillbaks.

3 kommentarer:

  1. Äh, det går inte! Den lossnar inte från pappret! Jag har dock läst den flera gånger. Har jag stulit den om jag oavsiktligt kan den utantill ...?

    SvaraRadera
  2. haha briljant!
    som tommy sa, är det informationsstöld om man har sparat den i minnet? det är kolbaserat..kanske det bara gäller om kopiorna sparas på kiselbaserade former...

    SvaraRadera
  3. Tyvärr kommer de ju gå så långt att vi snart inte ens får fundera längre utan att andra idioter ska ha betalt för sina fjuttiga verk. När ska folk inse att dem förstör för kommande generationer? Jag, som 21-åring idag, oroar mig över detta. Det borde alla göra. Låt inte pengar gå före säkerhet. Släng alla lobbyorganisationer i papperskorgen och töm den! Förresten: intressant med haiku!

    SvaraRadera